Начини на купување и плаќање производи

Каде имате продажни салони?

Нашите продажни салоно се наоѓаат во трговските центри City Mall и East Gate Mall. 

Дали може да направам online нарачка?

Online нарачките се прават на следниов начин: Под секој производ има поле „Додади во кошница“. Откако ќе кликнете на полето, ве носи кон следниот формулар каде бирате количина од бараниот производ. Потоа одите на полето продолжи кон наплата, каде што ги внесувате лични податоци, како и начинот на кој ќе биде извршено плаќањето. Постојат 3 опции : плаќање со платежна картичка, плаќање при испорака и плаќање со ИутеКредит. 

Колку чини испораката на производ?

Доставата за секоја нарачка до 5.000 денари се наплаќа 230 денари, додека пак за секоја нарачка над 5.000 денари истата изнесува 179 денари. Доставата се врши од страна на Eco Logistic Service.

Колкаво е времето за испорака?

Времето за испорака е 2-3 работни дена доколку нарачката е на територија на град Скопје, односно 5 работни дена доколку нарачката е за останатите градови во Македонија. 

Дали може да купувам на рати?

Во нашите продажни салони овозможено е плаќање на рати со кредитните картички на : Стопанска Банка А.Д. Скопје, Dinners и ИутеКредит.

Дали може да се купува по профактура?

Да, има можност за плаќање по профактура. Она што треба да го направите е да побарате профактура во некој од нашите продажни салони, или пак да го испратите Вашето барање за понуда на contact@panevropa.com.mk

Рекламации и политика за враќање на производи

Рекламација и политика за враќање на производи

Потрошувачот има право да го замени или врати производот што има соодветен квалитет, а што не одговара во однос на формата, големината, моделот, бојата, бројот или од други причини, освен во случај на купен производ изготвен по нарачка од потрошувачот врз основа на писмен договор, што е во согласност со член 50 од Законот за заштита на потрошувачите. Потрошувачот правото за замена односно враќање на производ може да го оствари во рок од 15 дена сметано од денот на подигање т.е. достава на производот. За остварување на правото за замена односно враќање на производ согласно оваа Одлука важат следните законски услови: производот не бил употребуван; сочувани се: изгледот, употребните својства, пломбите и фабричките етикети на производот; при поднесување на барање за замена односно враќање на производ задолжително се приложува фискалната сметка или сметкопотврдата и целокупната друга пропратна документација која на потрошувачот му била издаденa заедно со производот. При поднесување на барање за замена, односно враќање на производ, со призводот задолжително се приложува фискалната сметка или сметкопотврдата и целокупната друга пропратна документација која на Потрошувачот му била издаденa заедно со производот. По истекот на рокот од 15 дена од денот на подигање т.е. достава на производот, потрошувачот го губи правото на замена, односно враќање на производ по овој основ. Сите поднесени Барањата за замена, односно враќање на производ, сметано од 16-тиот ден од денот кога производот е примен од потрошувачот, ќе бидат негативно одговорени.

After sales

What if the package is held by customs?

If the contents of the parcel are suspicious to customs officers (for example, many identical goods), it may be further checked.

When will I receive my order?

Track the status of your order: Woodmart marketplace provides the ability to track the status of an order by tracking number.

I haven't received my order. What should I do?

Check the email you received after placing your order. It should contain information about the status of your order and the expected delivery date.

I received my order after getting a refund. What can I do?

Keep the product in its original packaging along with all documents confirming the purchase and refund. You will need this for further communication with the seller and the payment system.

If the resolution time for the dispute is excessively prolonged, and you prefer not to wait, what actions should be taken?

If all other options fail, you may need to consider taking legal action. This can be a lengthy and costly process, so it's important to weigh the potential benefits against the risks and costs.

Refund

I received my order after getting a refund. What can I do?

Keep the product in its original packaging along with all documents confirming the purchase and refund. You will need this for further communication with the seller and the payment system.

I haven't received my order. What should I do?

Check the email you received after placing your order. It should contain information about the status of your order and the expected delivery date.

What if the package is held by customs?

If the contents of the parcel are suspicious to customs officers (for example, many identical goods), it may be further checked.

If the resolution time for the dispute is excessively prolonged, and you prefer not to wait, what actions should be taken?

If all other options fail, you may need to consider taking legal action. This can be a lengthy and costly process, so it's important to weigh the potential benefits against the risks and costs.

When will I receive my order?

Track the status of your order: Woodmart marketplace provides the ability to track the status of an order by tracking number.